.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت حق واردات برنج را ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت حق ندارد برنج وارد کند.

سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه سرانه مصرف برنج در کشور برای هر فرد 39 کیلو است گفت: براین اساس سه میلیون تن مصرف برنج داخلی کشور است که 2 میلیون و 200 هزار تن در داخل کشور تولید می شود و 800 هزار تن کسری داریم.

وی افزود: واردات 800 هزار تن برنج باید از سوی بخش خصوصی صورت گیرد و دولت به خصوص وزارت بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی موظف به کنترل هستند و نباید بیش از حد مجاز واردات صورت گیرد.

وی با اشاره به واردات برنج های آلوده به کشور تصریح کرد: از 110 قلم برنج های وارداتی 11 قلم آلوده بودند که دولت موظف به جلوگیری از ورود این برنج ها به داخل کشور است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به جلسات گذشته مجامع نمایندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان با مسئولان وزرات جهاد کشاورزی و بازرگانی گفت: در این جلسات تصمیم گرفته شد تا تنظیم بازار در زمینه چای، برنج و ابریشم با هماهنگی سه استاندار صورت گیرد و اگر وزارت بازرگانی بخواهد در این زمینه وارداتی داشته باشد نظر استاندار بر نظر مسئولان و وزرا ارجح است.

دلخوش با اشاره به تبلیغ برنج های وارداتی در صدا و سیما گفت: اینجانب با شکایتی که از صدا و سیما به ضرغامی رئیس صدا و سیما داشتم تبلیغات برنج در داخل از طریق صدا و سیما ممنوع شد و خواستار آن هستیم تا مسئولان به تولیدات داخلی توجه بیشتری داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.